לוגו ד"ר אבנרי ליאור רופא שיניים
טיפול שיניים לילדים

טיפולי שיניים לילדים בעזרת גז צחוק או סדציה

טיפול שיניים עם סדציה ומהי סדציה

אנו מבצעים טיפולי שיניים לילדים ונוער בצורה מקצועית באמצעות שימוש גז צחוק או סדציה.
סדציה זאת שיטת טיפול אשר מתבצעת בצורת עירוי
של זריקת הרדמה לוורידים וגורמת לטשטוש של חושי המטופל .

גז צחוק

שיטה אחרת כאשר הילד מקבל מסיכה אשר הוא מרכיב אותה ומזרימה סוג של גז לא רעיל אשר גורם לטשטוש, את שיטת הטשטוש ועוצמת הטשטוש כמובן בוחר רופא השיניים במרפאה אשר עבר הכשרה בתחום. כדי להשיג את הטיפול המקסימלי במינימום כאבים ובתוצאות טובות ביותר.
מה קורה עם הילד המטופל במהלך הטשטוש
הטשטוש של הילד יכול להיות קל או קשה, גז צחוק או סדציה אלה טשטושים קלים לעומת סדציה עמוקה שיכולה לגרום לילד להיות בטשטוש כבד עד רמה של כמעט הרדמה .
בסדציה קלה הילד יהיה בהכרה קלה אבל הוא יגיב פחות לכאבים.

מהו התהליך הרפואי בסדציה

בסדציה קיים תהליך של הזרקת חומרי הרדמה ע"י רופא השיניים במרפאה, טיפולי שיניים שהילד אמור לבצע כמו טיפול שורש, עקירה או מעקירה מורכבת וכמובן חבלה דנטלית .
הורי הילד המטופל נדרשים תמיד לפני טיפול כזה להציג בדיקות דם מול הרופא המרדים בסדציה.
העירוי כמובן תמיד נערך ע"י רופא מרדים מומחה בסדציה, העירוי בנוי מחומרי טשטוש מיוחדים והילד יהיה מטושטש תוך מספר דקות מקבלת העירוי.
לאחר מכן הרופא יכול להשתמש בהרדמה מקומית בחלל הפה ולבצע את הטיפול הנדרש.

טיפול באמצעות גז צחוק

טיפולי שיניים לילדים נעשים פעמים רבות באמצעות שימוש בגז צחוק.
טיפול בגז צחוק לא מצריך טיפול ע"י רופא מרדים, אבל רופא השיניים חייב להיות בעל הכשרה והסמכה בטיפול עם גז צחוק , התהליך מתבצע בצורה כזאת שהילד מקבל מסיכה שקופה אשר הוא מרכיב אותה על פניו והריח של גז הצחוק גורם לטשטוש וכעבור מספר דקות, הרופא שיניים יכול לתת זריקת הרדמה בחלל הפנימי של הפה ולהתחיל את הטיפול הנדרש.

איך נקבע סוג הטשטוש או הסדציה

רופא השיניים במרפאת השיניים קובע מה צריך לעשות באיזה מינון ולכמה זמן לכן חשוב שרופא השיניים יהיה בעל הסמכה והכשרה בתחום.
רופא השיניים ידע תלוי בסוג הטיפול באם זה טיפול שורש או שבר או טיפול עמוק יותר כיצד עליו לפעול ובמה להשתמש בסדציה או בטשטוש בגז צחוק.

ד"ר אבנרי רופא שיניים

ד"ר אבנרי היא מרפאת שיניים בראשותו של ד"ר ליאור אבנרי שעוסקת בכל התחומים של הרפואה הדנטלית. הצוות של המרפאה כולל רופאים מומחים בעלי הסמכה רפואית מטפלים מיומנים ומקצועיים שעובדים עם המכשור החדיש ביותר ועם חומרים ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם מטופלים אצל ד"ר אבנרי, אתם יכולים להיות רגועים. לכל שאלה או ייעוץ אתם מוזמנים לפנות למרפאה, לכל השאר אנחנו כבר נדאג.

לסיכום

ציפוי השיניים בחרסינה הוא הליך רפואי – אסתטי שנועד להחזיר לשיניים שלכם את המראה הטבעי שלהן. הטיפול עושה שימוש בחרסינה כדי לצפות את השן ולתת לה ציפוי חזק ועמיד. פנו לד"ר אבנרי, ותקבלו את המענה לצרכים שלכם. 

לפרטים נוספים התקשרו 08-9302044 או השאירו פרטים בטופס >>